Stana De Vale

A kijelölt ösvényeken: Pádis Menedékház - Chalet Varsoaia - Nyereg Varsoaia - Tavaszi Coltaului - Peak Piatra Arsa - Nyereg Cumpănăţelul - Izv.  Hideg-Kút - Nyereg Bohodei - Csúcs Törlése - Elszámolás Baia Kings - Stana De Vale

Mark:  linie rosie  bürokráciát

Időtartam:  5-6 óra

Az út kezdete előtt a Chalet Padis.  Innen követi az erdei út megy Pietroasa, átkelés után kb.Tranghiesti völgy 5 perc konkrét hídon, sétálunk kb 20 m az úton, és mi egy elágazás útvonalat: korábban, az erdei úton, menni Pietroasa útvonalakat  is  , és  ez  jobb és a másodrendű út lesz a mi út .

Továbbra is kövesse ezt az utat utat, először elszámolási nagy fenyvesek majd átlépi a völgy ideiglenes égési Valley, mi titeket tovább után CE operációs úton, átkelünk a folyó völgyében, majd Renghii dobozon múlva .  15 perc alatt végül eljut a kövezett úton érkező egyszerű és menj Chalet Varasoaia Padis jobb.

Előre tekintve, a következő ez az út jobbra, átkelni a folyón, hogy fakad Magura, padlizsán végül menni Cabana Varasoaia, hegymászás a keleti oldalon a tisztáson Varasoaia, majd egy erdei luc és kb.  ¼ óra után érkezünk nyereg Hut Varasoaia azonos nevű közelében akol és egy tavaszi található a helyes utat.

Folytatásához számos út, folyamatosan aszfaltos úton, le Varasoaia-North ága az útvonal isSzamos Hot Springs kör  , 15 perc.  A nyereg Varasoaia, mi kapcsolja be a bal oldalon, minden aszfaltos úton, legyőzni tavasszal Coltaului, kövesd az utat, hogy megy a jobb hegymászó hangsúlyozta, követjük a jeleket jelölés  linie rosie  bürokráciát, menj után körülbelül fél óra Varasoaia egy mellékfolyója völgy Relay és innen egy rövid emelkedő a jobbra molidis kapunk közelébe esztena jogot található ösvény.

Ezután, mielőtt mászni egy úton, amely azt mutatta is (jön balról) a füves lejtőn, megy tovább egy tál borított borókák mellett csúcs Piatra Arsa, találkozott egy ösvény a jel  punct rosu  red dot, hogy jön a pálya  áramköri Warm Springs Szamos  , mássz arról, hogy miként mozog előre, majd balra át ienuperis, majd kb.  ½ óra múlva elérkezünk a Piatra Arsa Saddle Peak Cumpanatelu, ahol pole jel.Így még több információt, beleértve a következőket: a Stana de Vale, 3-3 ½ óra (mielőtt a jel  linie rosievörös szalag).

Még az előtt megy el, egy jó út hagyjuk, hogy a bal (miután cca.200m) jeltelen kavicsos úton, mi vezérli oszlopok jelölésére az úton kísérő a föld, a csúcs alatt horog ( 1694m), amely a bal, majd kb.1 km-re nyereg Cumpanatelu egy rövid lefelé dombon, hogy minket Cold Spring kút.  Ez az eredete a Dragan völgyében, ami folyik az N és az egyik a Bihar-hegység magassága rugók.

-Tól-kút hideg, hogy mászni az úton elég széles csúcs ugyanazon a néven, még mindig tartja a nyomot borókák, kezdve az eredete a völgyre a csúcs Bohodei Draganului majd eleget nyomvonal jel  linie albastra  kék sáv jön Boga, és követjük a jel kb.  ¾ óra Bohodei nyereg, ahol vagyunk, egy fontos kereszteződésénél turista útvonalak (jelölt oszlop nyíllal indicatoarte) jobbra (NV) megy el az útvonalat a módját, hogy jobban pontosan, az első (E) megérkezik Circutul Custura (jelölve A jel  cruce galbenasárga kereszt) és bal (L) gyalog út jele  triunghi albastru  kék háromszög a Saritoarea Bohodeiului kő faluban.

Ettől a ponttól kezdve, követjük utunkat jobbra, hegymászás a módja annak, hogy emlékezzen alatt Clearing Peak, kb.  ¼ óra származású a fenyvesek, majd Nagybányán Kings Meadow, majd átkelni a kövezett út felmászik a völgyben csiripelte.

Innen leereszkedünk a földre, mielőtt az út kereszteződés két nagy rétek, ismét átlépte a töltés, ami csiripelte völgy és ez a hely emlékeztette az utolsó hegyen lefelé az úton, hogy minket körül.250 m-re a forrás Wonderland egy másik aszfaltozott úton érkező jobbra.  Megy tovább ezen az úton balra, és add meg a Wonder tavaszi itt van gyalog kb 500m a szálloda Stana de Vale Iadolina.