Ponor Fortress Kör

A kijelölt ösvényeken: Pádis Menedékház - Poiana Ponor - Erdei Út Létra - Cabana Fortress Ponor - Catatile Ponor - The Stables - Vendégház Padis

Mark:  punct albastru  kék pont

Időtartam:  5-6 óra

A részt Pádis menedékház - Kerek Réti megtekintése  nyomvonal itt  .

Kerek-től Réti kövesse a jelzéseket jelölés le tovább fokozta a bükkös, vesszük az utat a jobb oldalon a völgy Bradetanului kissé lefelé dombon, és kb.  ½ óra jutunk összefolyásánál Round-völgy réti Bradetanului az útvonalakon, ahol kétfelé válik Ponor Brook: Brook keresztezi utunkat Ponor lesz a jobb oldalon annak a bal oldali patak követi nyomvonal jel  triunghi rosu  piros háromszög, ami megy a nyeregbe Vertop és upstream is a bal oldalon a völgy kiterjesztése az ösvény, jelölt  punct albastru  kettős kék pont vezet Izbucul Ponor.

Kanyarodik Izbucul Ponor punct albastru

A bifurkáció útvonalak, jön után Ponor patak upstream kb.  Ponor Izbucul következő 10 percben.  Ez a karszt, jelentős vízelvezetés a rugók, hogy elvesznek a föld alatti Padis.

A csatlakozásig patak völgyében Bradetanului Ponor, át a patak Ponor is túlzsúfolt Ponor Glade, egy tipikus Polie, hajtsa a jobb oldalon elveszett Brook Ponoarele Ponor, ne azon az úton, egy sűrű erdőben a luc-és mehet múlva .  ½ óra az erdei út Ponor létra - Cabana erőd Ponor.  Ez a kereszteződés van jelölve egy pole mutató.  Ha továbbra is számos út keresztbe az úton, menj le az út egy molidis miután despatim kb.  10 perc (az erdei út) a  Galbina áramkör  , ereszkedünk tovább a fenyvesek, majd egy nehéz terület (a bal oldalon a völgy Fortress), ahol kábelek fektetése rock és kb.½ óra az erdei út létra - Cabana erőd Ponor érkezünk alján dolinák I Ponor a városokban, ahol van egy villával az útvonal (jelölt pole pontot mutató): A fő útvonal változatlanul hagyta, hogy menjen, mielőtt Dolina III és meghosszabbításáról útvonalat Dolina II.

Ívek felé Dolina II

A pole jelző követnem mark Dolina völgyben hajlik át a városok számos blokk mészkő ágy, amely a völgyben, átadjuk a portál Ponor Fortress Cave (a magassága 75m ez a legmagasabb Európában), és innen még egy utolsó jobbra egy meredek emelkedő visz ki Dolina II törmeléket.  Innen tudjuk nézni a föld alatti folyó barlang Ponor Fortress.

Vissza a fő nyomvonal a pillére Dolina I mászni a lépcsőn a bal fém, menj kb.  10 perc a nyeregben között dolinák I. és a III leereszkedni a falon közelében egy sziklás utat még tartani a szintet görbe, hagyja, hogy a jobb egy másodlagos bejárata a barlang Ponor várak, fold Dolina III távolságon keresztül kb.  30 m, mássz be a jobb egy nehéz kavics, majd fenyvesek és után körülbelül fél órával a Dolina III találkozunk  Galbena áramkör  , közel a pihenőhely (asztalok és padok).

Ettől a ponttól kezdve kövesse a jelzéseket még Mark III több mint dolinák és elhagyott kb.  ½ óra pihenő  nyomvonal  , hogy megy a Gorge Galbena bennünket azon az úton, amely végigfut a négy erkélyéről Cetatile Ponor (az első két erkély nyílik széles kilátás nyílik a erkélyek Dolina III és III IV megcsodáljuk Dolina II), leszáll a föld alatt egy úton az erdőben, kb fél óra, és menjen vissza az erdei úton létra - Cabana erőd Ponor-völgy várost.  Tovább követi az erdei úton felfelé a bal oldalon a völgy, majd megérkezünk a  tisztás,, The Stables''.  Itt van egy erdő számos Glavoi kínálat pont (itt is Camp legtöbb turista, aki jött a sátor).

A  rét, La Stables''forest  út megy hagyja a létra megy fel az út a füves lejtőn, hogy jó úton, tovább mászni a száraz völgyben kb.  ½ óra mászni sima kereszteződés egy tisztáson egy erdőben, majd egy lefelé dombon egy réten Ultimo minket, hogy a pillér, amely jelzi a záró kör jelzi.  Innen lesz azt követően, hogy érkezik a jelölés jelek.  Pádis menedékház ½ óra.