Circuit Barsa Pit

A kijelölt ösvényeken: Pádis Menedékház - Sima Pádis - Uvala Balileasa - Erdei Út Létra - Cabana Fortress Ponor - Cave Barsa - Taul Black - Fekete-Barlang - "A Stables''-Chalet Padis)

Mark:  linie galbena  sárga sáv

Időtartam:  6-7 óra

A részt Pádis menedékház - Pádis sima lásd  útvonal itt  .

A sima trifurcatia Pádis (lásd útvonal  kövesse az erdei út megy balról Pietroasa, több egyszerű délre Pádis a távolság kb.  1 km, amely röviden ismerteti a kanyargós úton, átadjuk a hatalmas erdőirtás mellett az út jobbra és kb fél óra sima Pádis megfelelő nyomvonal  linie rosie  bürokrácia, ami a sima Pádis minden, de jobb, átlépő erdő lucfenyő.

Innen hagyja az erdei út megy Pietroasa, egészen a bal után, széles utat kelet extrtemitatea Balileasa Uvala és kb.  ¼ óra elhagyása után az út, hogy megy az erdei úton keresztül Pietroasa létra - Cabana erőd Ponor.  Itt vagyunk egy elágazás útvonalat: mielőtt út jele  linie rosie  piros szalag nyeregbe Vertop, hegymászás déli lejtőjén Uvala Balileasa és a jobb (V) az erdei úton létra - Cabana erőd Ponor go mi út.  Ezután kövesd az utat mutatott a jobb a távolság kb.  100 m, amely után érkezünk egy új villa: mielőtt a nyeregbe erdei út mászni létrára, és hagyta útvonal olyan út, hanyag.

Ettől a ponttól kezdve kövesse az út megnövekedett mászni a jobb oldalán egy füves völgy, végül túljut a gerinc, amely elválasztja a medence Uvala Balileasa Barsa Pit, hagyja az út (ami jobbra fordul) jövőre, átkelés még mindig töredéke egy erdei tisztáson, majd egy utolsó lefelé dombon innen kb.  10 perc, egy molidis gyakran eljutunk az erdei út keresztezi a működési Barsa Pit mellett Cave Barsa gleccser.  Ez egy hosszú kb 3474m ami csak barlangászok.  Emellett itt nyitott a jobb eltérítésére, hogy ha tudjuk követni a 10-15 perc Zapodie barlang, 7 km hosszú, nem ajánlott a turisták számára.

Barsa gleccser barlang kövesse az erdei út után balra sárga szalag jelölés jelek kb.  300 m, hagyja az erdei úton séta utat is bizonyítja fenyvesek, menj a bal oldali fekete Taul turistaúton (ez a tó mély 13m Dolinar folyamatosan táplálják a föld alól), még mindig meghaladja sziklás küszöb, menj tovább az ösvényen, mozog a rock és újabb mérföldkő számunkra itt még egy utolsó lefelé dombon, a szája a Fekete-barlang, amely megtalálható a meredek sziklás Cuculeul nevű Iron.  Fekete-barlang sok kemény concretions, de elérhető a turisták számára.  Innen át a folyón, amely beáramlik a barlangba, mássz bal partján kb.  50 m, és ettől a ponttól a végső emelkedő jobbra, a fenyvesek út visz ki májusban a tisztáson az asztalok és padok metszéspontjában a Stone Galbenei származék származik.

Innen látni  Fortress Ponor áramkört  , hogy visszatérjen a Cab.  Pádis.